Jump to content

En Kaliteli Pc Yetkili Servis Markasını Seçiyoruz


erpol
 Share

En Kaliteli Yetkili Servis Markasını Seçiyoruz  

90 members have voted

  1. 1. Hangi Marka Yetkili Servis'den Memnunsunuz?

    • Hp/Compaq
      18
    • Dell
      28
    • Asus
      17
    • IBM/Lenovo
      2
    • Sony
      1
    • Benq
      0
    • Packard Bell
      0
    • Philips
      0
    • Acer
      3
    • Casper
      5
    • Exper
      1
    • Beko/Arçelik/Grundig (Servis Hizmetleri Beraber)
      2
    • Samsung
      5
    • Lg
      0
    • Toshiba
      3
    • Fujitsu/Siemens
      0
    • Apple
      1
    • MSI
      1
    • Datron
      0
    • Vestel
      0
    • Aidata
      0
    • Cbox
      1
    • Keysmart
      0
    • Monster
      1
    • Crea
      0
    • Smartbook
      0
    • Probook
      0
    • Medion
      0
    • NEC
      0
    • Queen
      0
    • Panasonic
      0
    • Dente
      0
    • Escort
      0
    • Gateway
      0
    • Haier
      1
    • Sunny
      0
    • Woon
      0


Recommended Posts

[font="Comic Sans MS"][size="4"][color="#8B0000"]Arkadaşlar[/color][/size][/font][color="#8B0000"][size="4"]...
[/size][/color][font="Comic Sans MS"][size="4"][color="#4169E1"]Burada amaç hizmet aldığımız yetkili servislerden memnuniyetimizi markaya göre değerlendirmek? Lütfen listeden seçiminizi yapınız. [color="#8B0000"]Listede markanın ismi yoksa konuya mesaj olarak yazabilirsiniz.[/color] Ayrıca dileyen anketi doldurduktan sonrada buraya servislerden memnuniyetini bildirebilir. İsterseniz şikayetlerinizide yazabilirsiniz. [color="#8B0000"]Sonuçta marka araştırmacıları sitemizi takip edip sizlerin oylarını ve değerlendirmelerini gözönüne alarak daha dikkatli çalışabilirler.[/color] Sitemizin nette herkese açık olduğunu düşünürsek buradan faydalanacak kişilerinde marka seçmesinde yardımcı olabiliriz. Ben şahsen herkes gibi, sizlerin oylarıyla hareket edecek ve bundan sonra marka seçimimde verdiğiniz oyları gözönüne alacağım. Umarım herkese faydalı bir anket çalışması olacaktır. [color="#FF8C00"]
Şimdiden oy veren herkese teşekkür eder, iyi forumlar dilerim...[/color][/color][/size][/font] Edited by erpol
Link to comment
Share on other sites

Dell.. Tek geçerim. Yerinde (Evinde, işyerinde, bulunduğun adreste) servis.. İstanbul için söylüyorum, telefon ediyorsun ve bir gün sonra geliyorlar, parçası, donanımı ne gerekiyorsa çözüyorlar/değiştiriyorlar ve gidiyorlar. Arkasından e-mail adresinize bir memnuniyet anketi geliyor.
Reklam gibi oldu ama gerçekten çok memnun kaldım. İki defa çağırdım, ilkinde batarya (pil), ikincisindede HDD değiştirildi.

Edited by temmuz
Link to comment
Share on other sites

[quote name='temmuz' date='07 November 2011 - 03:45 ' timestamp='1320630306' post='1107783']
Dell.. Tek geçerim. Yerinde (Evinde, işyerinde, bulunduğun adreste) servis.. İstanbul için söylüyorum, telefon ediyorsun ve bir gün sonra geliyorlar ve parçası, donanımı ne gerekiyorsa çözüyorlar/değiştiriyorlar ve gidiyorlar. Arkasından e-mail adresinize bir memnuniyet anketi geliyor.
Reklam gibi oldu ama gerçekten çok memnun kaldım. İki defa çağırdım, ilkinde batarya (pil), ikincisindede HDD değiştirildi.
[/quote]

reklam olmaz arkadaşım çünkü biz burada bu markaların ürünlerini kullanıyoruz sonuçta. memnuniyetimizi ve şikayetimizi belirtmek zorundayız ki onlarda bize iyi hizmet verebilmeli. ben şahsen hp kullanıcısıyım. bende hp Ipaq cihazım vardı. wi-fi çalışmıyordu. üretimi durduğu halde tamir olamadı ama yerine hp compaq marka sıfır netbook yolladılar. isteselerdi ilgilenmeyebilirler uzatabilirler garanti olayını askıya almaya çalışabilirlerdi. sonuçta hp den memnun kaldım. bu anketin herkese faydalı olacağını düşünüyorum.

Edited by erpol
Link to comment
Share on other sites

Hp üzerine servis tanımam adamları aradım bataryam bozuldu dedim bi programla baktılar ondan sonra hemen batarya gönderdiler.Şarj aletim çalışmıyo dedim 2 gün sonra kargo geldi.Adamlar hiç bağırma cağırma yok adamlar lütfenli falan konuşuyo hp gibi servis yok

Link to comment
Share on other sites

[quote name='nano68' date='09 November 2011 - 11:04 ' timestamp='1320829486' post='1108822']
Hp üzerine servis tanımam adamları aradım bataryam bozuldu dedim bi programla baktılar ondan sonra hemen batarya gönderdiler.Şarj aletim çalışmıyo dedim 2 gün sonra kargo geldi.Adamlar hiç bağırma cağırma yok adamlar lütfenli falan konuşuyo hp gibi servis yok
[/quote]

aynen katılıyorum

Link to comment
Share on other sites

Dell tabikide. Hatta servis abartmış yerinde hizmet diye, sen laptopu göndermiyorsun, onlar gelip yapıyorlar sorun büyükse laptopu alıyorlar sana geçici laptopta veriyorlar. Hp laptopum olmadı o konuda yorum yapmayacağım ama evde 2 de acer var. Allah düşürmesiz zor acerde işiniz.

Link to comment
Share on other sites

markalı pc alacaksanız hp-packarde bell, ibm gibi saglam marka öneririm. Hem pcleri saglam hemde t.servisinde çalışmak için özel sertifikalı olmanız gerekiyor. Teknisyenler sertifikalı egitimli kişiler. Yerli markaları onermem çünkü cogu taşörön firmalarla çalışır ve cogu bilgisizdir.

Link to comment
Share on other sites

[b]ASUS ...
asus benim ilk laptop um du. yaklaşık 2 ay önce servise vermiştim . ellerinde 1 ay kaldı . bilgisayar çok fena bozulmuş. 1 ay boyunca uğraştılar yeni parçası olmadığı için değiştiremediler .. değiştiremedikleri için de bana birebir değişim hakkı verdiler .. bende 200-250 lira fark ödeyerek daha üst modelini aldım ve şu an kullanıyorum . gayette performanslı .. tavsiye üzerine asus almıştım .. yeni bilgisyarın garantisi de 2yıl .. yani 200 lira farkla yeni pc aldım .. garantisiz alsaydım eğer kullanmayacıktım belki de şu an .. asus tan vazgçmem ..[/b]

Link to comment
Share on other sites

[quote name='temmuz' date='07 November 2011 - 01:45 ' timestamp='1320630306' post='1107783']
Dell.. Tek geçerim. Yerinde (Evinde, işyerinde, bulunduğun adreste) servis.. İstanbul için söylüyorum, telefon ediyorsun ve bir gün sonra geliyorlar, parçası, donanımı ne gerekiyorsa çözüyorlar/değiştiriyorlar ve gidiyorlar. Arkasından e-mail adresinize bir memnuniyet anketi geliyor.
Reklam gibi oldu ama gerçekten çok memnun kaldım. İki defa çağırdım, ilkinde batarya (pil), ikincisindede HDD değiştirildi.
[/quote]
[b]dell insanlar kullandığı markayı işaretliycek teknik servis işiyle muhattab olan olsa yada bu işleri bilen birileri oylasa daha ii olur yoksa millet hp bile oy vermiş komik :dribble: hatta hp birinci olmuş en çok küfür yiyen servislerden biridir ota moka kullanıcı hatası der garanti dışı bırakır...
tartışmasız dell dir.[/b]

Edited by istanbul82
Link to comment
Share on other sites

Benim hpdeki adam sordu bu hatayı almanızın sebebi sistem hpnin değil ve hp programına uyum sağlamıyor fabrika osu değil dedi ama garantiden çıkarmadı bataryayı gönderdi seninki ilginç.Tartışmasız Hp En İyidir Casperi allah kimseye vermesin

Link to comment
Share on other sites

[quote name='nano68' date='09 November 2011 - 13:56 ' timestamp='1320836217' post='1108886']
Benim hpdeki adam sordu bu hatayı almanızın sebebi sistem hpnin değil ve hp programına uyum sağlamıyor fabrika osu değil dedi ama garantiden çıkarmadı bataryayı gönderdi seninki ilginç.Tartışmasız Hp En İyidir Casperi allah kimseye vermesin
[/quote]
Gerçekten tartışmasız :D

[code]http://www.sikayetvar.com/sikayetoku/k/434/f/134/g/HP[/code]

Link to comment
Share on other sites

[quote name='DespryRammstein' date='09 November 2011 - 11:50 ' timestamp='1320832218' post='1108837']
Arkadaşlar TTNET'EN HP 500 B MT PC ALDIM 2GB RAM VARDI ben bunu 4 GB Yaptım Kasada Etiket Yoktu Dedilerki Kasanın içini açtıysan garanti dışı olur ama etiket yoktu sorun olumu acaba
[/quote]

zaten cevabını vermiş söylerken kasanın içini açtıysan demiş. laptopta ram upgrade yapabilmek için ram olan kısmı ayrı kapaklı üretiyorlar. siz sadece ram olan bölümün kapağını açıp rami yükseltiyorsunuz. bu işlem cihazı garanti dışı bırakmıyor. zaten öyle olsaydı ayrı kapak yapılmazdı. içiniz rahat olsun. siz komple kasayı açmayın sakın. o zaman garanti dışı bırakırsınız. sadece etiket değil vidalardan dahi anlaşılıyor açılıp açılmadığı. ram ve hdd için ayrı kapaklı üretilirler. bunları isterseniz upgrade edebilirsiniz. garanti dışı bırakmaz.

Edited by erpol
Link to comment
Share on other sites

[quote name='erpol' date='09 November 2011 - 19:17 ' timestamp='1320859043' post='1109105']
zaten cevabını vermiş söylerken kasanın içini açtıysan demiş. ram upgrade yapabilmek için ram olan kısmı ayrı kapaklı üretiyorlar. siz sadece ram olan bölümün kapağını açıp rami yükseltiyorsunuz. bu işlem cihazı garanti dışı bırakmıyor. zaten öyle olsaydı ayrı kapak yapılmazdı. içiniz rahat olsun. siz komple kasayı açmayın sakın. o zaman garanti dışı bırakırsınız. sadece etiket değil vidalardan dahi anlaşılıyor açılıp açılmadığı. ram ve hdd için ayrı kapaklı üretilirler. bunları isterseniz upgrade edebilirsiniz. garanti dışı bırakmaz.
[/quote]


Ya Bak Ben Kasanın Komple Sol Kapağını Açtım Anakartın Üstüne Boş Slot a ram taktık bu kadar sorun olmaz demi

Link to comment
Share on other sites

[quote name='istanbul82' date='09 November 2011 - 12:50 ' timestamp='1320835815' post='1108880']
[b]dell insanlar kullandığı markayı işaretliycek teknik servis işiyle muhattab olan olsa yada bu işleri bilen birileri oylasa daha ii olur yoksa millet hp bile oy vermiş komik :dribble: hatta hp birinci olmuş en çok küfür yiyen servislerden biridir ota moka kullanıcı hatası der garanti dışı bırakır...
tartışmasız dell dir.[/b]
[/quote]

birinci olan markaya değilde ne kadar fazla oy aldığı önemli markanın. çünkü hp markasının diğerlerinden daha fazla satıldığı yada piyasada daha fazla olduğu görüşü var bende, bilmem yanılıyormuyum. ama arada bariz bir oy farkı olursa işte o zaman dersiniz ki bu marka a kalite. daha fazla bir oy veren yok. ilerki zamanlarda anketi takip ederseniz verilen oylarla kalite servis yada servisleri bilmiş olacağız. teşekkürler

Edited by erpol
Link to comment
Share on other sites

[quote name='DespryRammstein' date='09 November 2011 - 19:33 ' timestamp='1320859987' post='1109113']
Ya Bak Ben Kasanın Komple Sol Kapağını Açtım Anakartın Üstüne Boş Slot a ram taktık bu kadar sorun olmaz demi
[/quote]

ben laptoptan bahsediyorsun sanmıştım. desktoplarda etiket olayı var. kapak açıldığı zaman yırtılıyor. eğer etiketi yırtmışsanız garanti dışı kalır. değilse korkmayın. ancak servis bu duruma ne der bilemiyorum. laptoplarda sorun olmuyor. ama desktoplarda bilemiyorum. servisle görüşürsen yardımcı olacaklardır.

Link to comment
Share on other sites

HP nin Allah binbir türlü belasını versin. cehenneme kadar yolları var. o zibidilere destek verenlere de şaşıyorum. şöyleki;
USB portlarımdan birinin içindeki seperator çubuğu kırıldı ve pinleri yamuldu.bende garantisi varken vereyim gitsin dedim. yaptığım işten dolayıda HDD sini aldım ve o şekilde teslim ettim. kayıtlara da o şekilde girdi. bu allahın cezası servis tam 1 ayda benim usb portumu tamir etmedi. neymiş ? bir bütün halinde teslim etmeliymişim. Allahın belası firmaya 45 dk. telefonda dil döktüm. usb portla hdd bağlantısı nedir diye. anlamamak için direndiler.HDD mi vereyim ama formatlamama sözü verin dedim olmaz dediler.yerin dibine batasıca firmaya başka bir hdd vererek ancak işimi yaptırabildim. aldıkları paralar haram zıkkım olsun. emeklerimin boşa gitmesi için çabalayan firma görevlileri inşallah değişik belalara uğrarlar.

KISACASI HP kadar adi bir teknik servis umarım başkasında da yoktur....

Link to comment
Share on other sites

[quote name='korkusuz_korkak' date='10 November 2011 - 22:16 ' timestamp='1320956186' post='1109783']
Apple en iyisidir bence.Çünkü ürünlerinde hiç sorun çıkmıyor :)
[/quote]

elektronik ürün kullanıyoruz sonuçta bozulmayacak diye hiçbir ürünün garantisi yok. elbette bozulabilir. sizinki arıza yapmamış olabilir. yoksa elbette apple teknik serviside mevcut.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...