Jump to content

Teknosa Müşteri Memnuniyeti


Anarchosa
 Share

Recommended Posts

Arkadaşlar Teknosadan Bayramd Laptop Aldık,Ancak Aldığımz Günü 2.Günü Ekranda Ölü Pixel Olayınnı Fak Ettik,Ancak Teknosaya Gittiğimizde Hemen Bize Yeni Bir Kapalı Kutu İstenimi Sağlandı,Ancak 1.Ürün Arızalı Gelince Şüphelendim Ev Uzak Olduğu İçin Mağazada Açtık,Ürün Tekrar Arızalı Çıktı,Mağaza Müdür Hiç Dokunmadan Ürünü Tekrar Paket Yapıp Gönderimini Sağladı,Bana Size Tekrar Ürün İsteyeğiz Dediler Şimdi;Gelen Ürün Aynı Şekilde Arızalı Oldu,Yeni Bir Ürün İstenimi Sağlanmak İçin Başvuru Yaptık Mağaza Müdürüne Hemen Çarşamba Geleceğini Dile Getirdi,


Şimdi Bu Gelen Üründe Aynı Şekilde Arızalı Olursa Ölü Pixel Çıkarsa Ne Gibi Bir Yol İzlemem Gerekiyor Şikayet Edip Nere Hangi Yolları Kullanmam Gerekiyor?

Genelde Müşteri Memnuniyeti Açısından 3.Seferde Arızalı Olursa Bir Üst Modelini Verirler Gibi Bir Duyum Aldım Acaba Size Soruyorum Ne Gibi Bir Yol İzlenmeli Ne Yapmam Gerekiyor?

Edited by Anarchosa
Link to comment
Share on other sites

Hatırladığım kadarıyla ya ürünün parasını iade ediyorlar yada üstü bir model veriyorlar. Mağaza size para iadesi yada üst model vermezse tüketici haklarıyla görüşmeniz gerekecek. Ama şikayetvara yazarsanız daha kısada çözülebilir buda teknosanın ne kadar dikkate aldığına bağlı.

Link to comment
Share on other sites

Bana  İadesini Yapabileceklerini Ancak TAKSİT Yapıldığı İçin BANKA Kesinti Yapacığını Söyledi,Bu Konudaki Maduriyet Benim Tarafımamı Yükleniyor?

 

Ancak Mağaza Müdür  Çok İlgili Olduğu İçin Bana Şunu Önerdi; Sz Bu Arızalı Lapopu Kullanın Ben İStemesini Yapıyorum Ürün Gelince Birebir 0 değişim Sağlarız Hiç Bir Problem Olmaz;

 

Ürünün 1 Üst Modeli Olabilmesi İçin Teknik Servise Göndermemiz Gerekiyor Dedi.

Edited by Anarchosa
Link to comment
Share on other sites

Ürün Konusunda Çarşamba Geleceğini Söylediler;

 

Bu Çarşamba Ürün Gelecek Arızalı Gelirse Üs Modeli İçin Müştei Hizmlerinimi Aramam Gerekiyor? Mağaza Müdürümü Araması Gerekiyor?

 

 

 

taksit kredı kartı hesabında +- şeklınde olur

nakıt aldıysanız hesab numarası ısteyıp paranızı ıade ederler

yada urunun yenısını verirler

yani bu demek oluyorki taksit planı bozulduğunu kesinti benim tarafıma yükletilir

Edited by Anarchosa
Link to comment
Share on other sites

Bence geri ver böyle saçma şey mi olur, yeni gelecek üründe de bir zaman sonra böyle sorunlar çıkabilir. Hep acaba bozulacak mı diye diken üstünde yaşarsın. Ben olsam paramı alır başka bir yerden bilgisayar alırdım.

Link to comment
Share on other sites

Taksitli aldığınızda kesinti yapma gibi bir lüksleri yok. Atıyorm 1000 tl yi 10 taksitte aldınız. Her ay 100 tl çekim yapar aynı gün 100 tl karta para yükler. Ürün gelsin gene arızalı çıkarsa durumu belirtin ya iade yapacaklar yada üst model ki üst model dediği gibi servis veriyor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...