Jump to content

Yükleme Hatası - 0x800f0905 Windows 11 Insider Preview


realmaster
 Share

Recommended Posts

Cumulative Update for Windows 11 Insider Preview (10.0.22635.2700) (KB5031452)

Yükleme hatası - 0x800f0905

İlk çıktığı günden beri indiriyor kuruyor hata veriyor 3-4 gündür uğraşıyorum girdim makaleler okudum scannow işte şunu sil hizmetler bunu durdur sorun giderici çalıştır ccleaner ile temizle hiçbiri işlemedi ne yapabilirim ?

Link to comment
Share on other sites

Microsoft Destek Forumu'na hoş geldiniz.

Sorununuz ile ilgili olarak; 

makalelerindeki belirtilen adımları uygulayın ve sorununuz çözülüp çözülmediğini gözlemleyiniz.

Ek olarak;

Komut İstemi'ni yönetici olarak çalıştırın ve açılan pencereye SFC/SCANNOW yazıp ENTER tuşuna basınız. Sistem taraması %100 olunca bilgisayarınızı yeniden başlatarak durumu kontrol ediniz.

Sorunun devam etmesi durumunda;  yer alan dosyayı masaüstüne indirip, sıkıştırılmış dosyadan çıkartınız. Çıkarttığınız Allupdate.bat dosyasına sağ tıklayarak ''Yönetici olarak çalıştır'' seçeneği ile çalıştırınız. İşlem tamamlanıp, DOS ekranı kapandıktan sonra test ediniz.

Sorunun devam etmesi durumunda, Komut İstemi'ni yönetici olarak çalıştırın ve açılan pencereye aşağıdaki komutları sırasıyla girerek ENTER tuşuna basınız.

DISM.exe /Online /Cleanup-image /Scanhealth
DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth

Sorun giderilmez ise, yeni bir Windows kullanıcı hesabı oluşturarak test ediniz.

Hala çözülmüyorsa :

Sorununuz ile ilgili olarak aşağıdaki adımları uygulayınız:

Windows Tuşunasağ tıklayıp Komut İstemcisi (Yönetici)ye giriş yapınız.

Bundan sonra BITS, Şifreleme, MSI Yükleyicisi ve Windows Güncelleştirme Hizmetlerini durdurmak için sırayla aşağıdaki komutları giriniz.

net stop wuauserv
net stop cryptSvc
net stop bits
net stop msiserver

Girdikden sonra SoftwareDistribution ve Catroot2 adılı olan klasörleri aşağıdaki komutları girerek yeniden adlandırınız:

net start wuauserv
net start cryptSvc
net start bits
net start msiserver

Bu işlemi tamamladıkdan sonra Komut İstemcisi penceresini kapatıp bilgisayarınızı yeniden başlatınız.

Sorunun bu aşamadan sonra devam etmesi durumunda Windows işletim sistemi için gerekli olan versiyonun iso dosyasını indirip  işlemini gerçekleştirmeniz gerekmektedir.

Yukarıdaki adımlar sorununuzu çözmedi ise öncelikle Windows işletim sisteminizi kaldırıp tekrar kurmanız gerekmektedir. Windows işletim sistemini tamamen kaldırmak için,  esnasında Yerel Disk C'yi sıfırlamanız gerekir. Sıfırlama işlemi tüm verilerin silinmesini ve işletim sisteminin kaldırılmasını sağladığı için kişisel dosya ve verileriniz silinecektir. Bu durumda izleyeceğiniz yol; HDD'nizdeki dosya ve verilerinizi harici bir aygıta yedekleyin, ardından HDD'nizi sıfırlayarak SSD aygıtınıza Windows işletim sistemini kurunuz.

Microsoft ürünleri ile ilgili herhangi sorununuzda iletişime geçmekten çekinmeyiniz.

Saygılarımla,

Bunları da okuyabilirsiniz.

Please register to see this content.

Edited by cmlacla
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...