Jump to content

Sony Ericsson Kesinlikle Almayın...


mcEnGin
 Share

Recommended Posts

Teknosa İç ve Dış Ticaret A.Ş. İcraya verdim.

 

Hakem heyeti kararım olumlu olarak ücret iadesi çıkmasına rağmen teknosa paramı iade etmedi.

Bu gün icraya verdim. Teknosa gibi bir firmadan kimsenin alışveriş yapmasını tavsiye etmiyorum.

Ürünü satana kadar ilgileniyorlar, sattıktan sonra Teknoasist diye bir saçmalıkları var, 

20 gün içerisinde ürününüz servisten çözümlenmezse ürünü birebir değişim yapıyormuş.

Bu zaten benim yasal hakkım, sadece kendileri yapıyorlarmış gibi birde reklam yapıyorlar.

Ben dedim benim telefon 1 senedir çözümlenmedi niye yenisini vermiyorsunuz,

Beyfendi sizin telefon 20 iş gün içinde servisten geldi diyorlar. Saçmalıktan başka hiç bir şey değil,

Yanlarında Alo 175 Tüketici sorunları danışma hattını arıyorum, Durumu anlatıyorum.

Santraldeki kişi ücret iadesini Teknosa'nın vermesi gerekiyor diyor Bunlar hala biz değil servis verecek diyor.

 

 

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Merhaba arkadaşlar,

Sizlere uyarıda bulunmak istiyorum. Sony Ericsson almayı düşünüyorsanız kesinlikle bu fikrinizden vazgeçin.
Paranızı çöpe atmak istemiyorsanız Sony Ericsson almayın.

Sizlere Sony Ericssonun Ankara da bulunan, Teleservis'in 20 günlük cihaz için yapamadığı işlemleri veriyorum...

Cihazdaki sorun telefon şarj almıyor. Bilgisayara bağlasanız da tepki vermiyor. Telefonu kapatıp şarja taksanız telefon açılıp kapanıyor ben de 20 günlük cihaz olduğu için değişim talebinde bulundum ve servisin verdiği açıklamalar şu şekilde...

İşlem geçmişi

17.07.2012 16:39:00: Cihazınızın işlemleri tamamlanmıştır. Son test aşamasında beklemektedir.

13.07.2012 09:28:00: Ankara bölgemizde kaydı alındı.

11.07.2012 14:03:09: Cihaz son test aşamasından geçmiştir. Kargo departmanına teslim edilmiştir.

02.07.2012 15:06:00: Transfer Edildi :YURTİÇİ KARGO

27.06.2012 12:29:00: Cihazınızın işlemleri tamamlanmıştır. Son test aşamasında beklemektedir.

25.06.2012 11:15:00: Ankara bölgemizde kaydı alındı.


Yapılan işlemler: TELEFONUNUZDA BELIRTILEN HATA GOZLENMEMISTIR-TELEFONUNUZA YUKLEMIS OLDUGUNUZ UYGULAMA-PROGRAMLARI CIHAZINIZLA UYUMLU OLMAYABILIR-VE KILITLENMEYE NEDEN OLABILIR.-Hafiza Kartinizi Bicimlendirmeden Kullanmayiniz-CIHAZINIZIN TAMIR SURECI BASARI ILE SONUCLANMISITR.

Siz olsanız şimdi bu servise ne derdiniz. 20 günlük sıfır cihazda şarj sorunu var verdikleri cevaba bakın.

Ben bıktım yemin ediyorum 1 aydır telefonumu kullanamıyorum. 2 defa aynı arızadan gönderiyorum. Yine aynı cevap, yine aynı cevap...


Arkadaşlar ben cahil biri değilim,

İphone telefonların ne kadar nazlı alet olduğunu kullananlar çok iyi bilir.
Cin malı taplet bilgisayarların android 4.0 güncellemesini yapmak da tehlikeli bir işlem olduğunu kullananlar bilir.

Ben bir firmada Bilgi İşlem Uzmanı olarak çalışıyorum. Ve bu cihazların sistem güncellemeleri yapıp, iphonelar da ise unlock işlemlerinide yapıyorum. Yani demek istediğim ben Teleservise değişim talebinde bulundukça inatla cihaz da sorun yok diyor. Ben hakkımı artık Tüketici Haklarına şikayette bulunarak arıcam.

Tekrar söylüyorum. Sony Ericson almayın.

Edited by mcEnGin
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kardeşim benim amacım, herkezin hakkıyla kendi işini düzgün yapmasıdır. Sen Sony Ericsson telefonu aldın sorun olmayabilir varsayalım sorun oldu 1400 aldığın cihaz şarj etmemeye başladı. Servise verdin bu şekilde cevaplarla karşılaştın. Sen olsan ne yaparsın.

Link to comment
Share on other sites

Kardeşim ben cahil biri değilim.

Cihazı servise vermeden önce,
Cihazı fabrika ayarlarına döndürdüm. Cihazın şarj kablosunu değiştirdim. Bataryayı değiştirdim değişen bişey olmadı.

İlk gönderdiğimde cihaza software yazılımı güncellenerek sorun giderildi, Notu düşüldü cihazı olduğu geri verdiler.
Ertesi gün, cihazda aynı arıza devam etti.
Tekrar gönderdim. gelen cevaba bakın.
Yapılan işlemler:
TELEFONUNUZA YUKLEMIS OLDUGUNUZ UYGULAMA-PROGRAMLARI CIHAZINIZLA UYUMLU OLMAYABILIR-VE KILITLENMEYE NEDEN OLABILIR.(Cihazda hicbir program yüklü değil)
-Hafiza Kartinizi Bicimlendirmeden Kullanmayiniz- (Hafıza kartı bomboş hiçbir şey yok zaten)
CIHAZINIZIN TAMIR SURECI BASARI ILE SONUCLANMISITR.

Yani anlatmak istediğim 20 günlük cihazı değiştirmemek için ellerinden geleni yapıyorlar.

Edited by mcEnGin
Link to comment
Share on other sites

Kardeşim bir hatadan dolayı bütün bir firmayı kötülemek olmaz senın yanmıs olabılır canın ama bır baskası yıllarca kullanabılır,bende samsung başarıdan sıkıntı yaşadım baya bi ama gidip ilgili yere şikayet ettım tel sıfır göndermek zorunda kaldılar artı şuan gene samsung kullanıyorum,ve mennunum ve bu bütün elektronık vs hepsı ıcın geçerli olan bişey söylüyorum elektronık ve beyaz eşya şans işidir.. markasından dolayı bırazdaha tolera olabılır ama gerisi emin olun şans,aynı laptopdan aradaşla ıkı tane olduk onunkı sorunlu çıktı benım taş gıbı şans ısı bırazda sana tavsıyem teknık servıse tuketıcı haklarına vs basvurcam vs de sıfırını dahı gonderebılırlerkı sanırım 30 gunu geçmiş sıfırı gondermelerı mecburı degıl zorunlu.

Link to comment
Share on other sites

Kardeşim yazdıklarına harfiyen katılıyorum. Teknolojik ürünler şans işidir bozulabilir.

Ama niye ben 20 günlük cihazımı 1 aydır kullanamıyorum.
İster yazılımsal olsun isterse donanımsal bu benim sorunum değil,
2 sefer bu cihaz servise gidiyorsa belliki bir hata var cihazda.

Ve dalga geçer gibi yazılımsal diyip göndermeleri benim sinirimi bozuyor.
Yazılımsalsa yazılımda kendi yazılımı ortada kaçak köçek hiçbirşey yok.

Ben ısrarla cihazın değişimini talep ettikçe cihazı olduğu gibi bana geri gönderiyorlar.

Link to comment
Share on other sites

teleservis i suclayacagına sony i neden sucluyorsun ki. teknoloji biraz sans isidir. sony e gelince simdiye kadar 2 tane telefonunu kullandım.k750i bi sebepten dolayı kırdım tekrar aynısından aldım.
bari baslıgı degistir. nette biraz arastırma yaparsan teleservice hakkında ne kadar sikayet oldugunu gorursun.

kullandıgım laptop yurt dısından gelme oldugu ıcın turkce karakterler yok klavyede kusura bakmayın.

Link to comment
Share on other sites

Sony Ericsson'a destek veren servis Ankara da bulunan Teleservistir.

Ben Sony Ericssondan telefon aldım pişman oldum.
Neden peki, yetkili servisi bir arıza sonucu ilgilenmiyor ve beni mağdur durumda bırakıyor.

Bu mağduriyete başka kişilerin düşmesini istemiyorum. Sony Ericsson Teleservis ile çalıştıkca daha çok kullanıcısını kaybedicektir.
Lütfen arkadaşlar bu konuya duyarlı olun. Sizde benim gibi mağdur olmak istemiyorsanız Sony Ericsson almayın. Çünkü teknoloji şans işidir.
Bozuk çıktığı zaman benim gibi destek vermeyen bir servis ile uğraşır durursunuz.

Edited by mcEnGin
Link to comment
Share on other sites

Abartma arkadaşım bende hem xperia neo ve hem xperia ray var fiyat performans acısından harika telefonlar ve surekli guncellemelri yapılıyor. Sony ericcson kaliteli telefondur senin başına boyle birşey geldi diye karalayamazsın.

Link to comment
Share on other sites

Ürünün perfonması ve fiyatı hakkında bir yorumda bulunmadım zaten, konuda da abartma kesinlikle yoktur.
Sen [u]xperianı servise verdiğinde[/u] ne demek istediğimi açıkça anlayacaksın.

Bu arada telefonu olduğu gibi geri göndermişler şuan yurtiçi kargoda, Sağolsunlar bir sorun görememişler,
Bakalım tüketici haklarına ne diyecekler.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 ay sonra...

Bende sony ericcson xpreia arc telefon var görünüş olarak harika...fakat kullandıkça anlıyorsunuz ki dış görünüşe aldanmamak lazım.İlk olarak ön yüzün üst kısmındaki sensörün kenarında çatlak oluştu.Teleservise yoladılar yapıldı geldi.Daha sonra aynı yerden ve ön kapağın sol alt yanında bir çatlak daha oluştu.Bu sefer Asya telekoma yolladılar.Bana 100 tl masrafı var onaylayıp onaylamadığım soruldu.Tabii garantisinin dolmasına 9 ay daha var.Telefonu düşürmedim hor kullanmadım .Kimseyi suçlamıyorum ama bu telefonda aynı sıkıntıyı çeken çok arkadaş var.Sony Mobile ile mail yoluyla görüştük.Kullanıcı hatası nedeniyle sizden ücret istemişler diyorlar.Ücreti bu seferlikte ödemedim.Ama merak ediyorum bu telefon daha ne kadar çatlayacak.Acaba Samasung Galaxy s3-s4 vs çıkıyor diye hırsından mı çatlıyor.Firmanın buna bir çözüm bulması lazım...

Link to comment
Share on other sites

kardeşim tek bir hizmetten dolayı hiçbir firmayı kötülemeyin burada.erricsson k850i aldım şimdi de w995 kullanıyorum tek bir sıkıntım bile olmadı.

Tabi sakin düşünüp bir olayla kızıpta herşeyi yakıp yıkmak doğru değil bencede

Link to comment
Share on other sites

Tabi sakin düşünüp bir olayla kızıpta herşeyi yakıp yıkmak doğru değil bencede

 

Benim kadar kimse sabırlı davranmamıştır. Aldığım günden beri telefon bozuk 1 senede 10 defa servise gönderdim. Hakem heyeti kararı 5 bucuk ay sonra açıklandı. Kararı teknosaya götürdüm biz değil teleservis ödemeyi yapacak dedi. 1 ay da öyle bekledim. Baktım olacak gibi değil icraya verdim.

 

Böyle bir ticaret anlayışı olamaz.

Link to comment
Share on other sites

Konuyu incele arkadaşım  bende hakem heyeti kararıyla gittim vatana ve kvk ya ikiside ödeme yapmadı  icralık olacaklardı ki mahkemeye verdiler 29 nisanda duruşmamız var

 

Bana ödemeyi teleservice yapacak diyorlar, Teleservice beni arayıp hesap numaramı alıyor, 15 gün içerisinde ödeme yapılmazsa bizi arayın diyorlar, Arıyorum evraklarınız inceleme aşamasında diyorlar. Artık neyini inceliyorlarsa, aradan bir ay geçti bende icra yoluna başvurdum. Bunlarla sonuna kadar uğraşıcam.

Link to comment
Share on other sites

Hayatımda 1 kere teknosadan bir kulaklık aldım memnun kalmadım.Ertesi gün kutusu ile birlikte götürdüm.Kulaklığın fiyatında bir çek kestiler tekrar alışveriş yapabilmem için.Bende Bluetooth cihazı aldım.Paramı vermediler yani.

Link to comment
Share on other sites

Hayatımda 1 kere teknosadan bir kulaklık aldım memnun kalmadım.Ertesi gün kutusu ile birlikte götürdüm.Kulaklığın fiyatında bir çek kestiler tekrar alışveriş yapabilmem için.Bende Bluetooth cihazı aldım.Paramı vermediler yani.

 

Benimde ilk ve son alışverişim oldu.

Link to comment
Share on other sites

Teknosadan galaxy note aldım cihaz da 1 yıl içinde 5 kez parça değiştirildi.En son sinirlendim fatura bedeli iadesi istedim sonuç olumsuz onarımı yapıldı teslim edildi birdaha arızalanırsa tüketici hakları mahkemesine gidecegim fatura bedlei yüksek oldugu için sonuç iadeye karar kılınırsa teknosa ödemeyi yapmazmı bence yapmalı 

Link to comment
Share on other sites

Teknosadan galaxy note aldım cihaz da 1 yıl içinde 5 kez parça değiştirildi.En son sinirlendim fatura bedeli iadesi istedim sonuç olumsuz onarımı yapıldı teslim edildi birdaha arızalanırsa tüketici hakları mahkemesine gidecegim fatura bedlei yüksek oldugu için sonuç iadeye karar kılınırsa teknosa ödemeyi yapmazmı bence yapmalı 

 

Bence de iade etmeli, hakkınızı sonuna kadar arayın. Alo 175 tüketici danışma hattını arayın, size daha detaylı bilgi verecektir. 800 TL nin üzerinde olduğu için. hakem heyetine gitmeden de problemi çözebilirsiniz. 

Link to comment
Share on other sites

Şimdi şöyle okunanlara baktımda hep rastlandı olabilirmi dedim bende birçok ürünü teknosadan alırdım ne tesadüftürki bi süre sonra bozulmaya başlardı bi sefer laptop aldım aşırı ısınıyordu telefon aldım bi süre sonra kapanmaya başladı size tavsiyem arkadaşlar teknosadan ürün almayın ben artık ne ürün olursa olsun vatan computerdan alıyorum bu zamana kadarda çok şükür bir sorunla karşılaşmadım hani reklam yapmak gibi olmasında bu sorun herkestemi olur arkadaş bu kadarda tesadüf olamaz heralde...

Link to comment
Share on other sites

bende bir tane mouse aldım bir saat kullandım bozuldu

arkadaşımla teknosaya gönderdim bir üst modeliyle değiştirmelerini ve aradaki farkı ise nakit ile tamamlamak istediğimi söylemesini

istedim

malesef kabul etmemişler . telefonla arkadaşıma ordaki müşteri hizmetlerini vermesini istedim. konuşmak istemediler

bende arkadaşıma mouse bankoya bırak ve gel dedim.

 

ertesi gün akbanka giderek kredi kartımı iptal ettirdim 

sebebini sorunca bende teknosadan aldığım mouse için dedim

 

ne alaka dediler

bende oranın sahibi ile akbankın sahibi aynı olduğunu protesto ettiğimi söyledim.

 

daha sonra bir çok sefer cep telimden arandım Gel istediğini verelim vs..

 

yani kısaca timsah gözyaşları yaptılar

 

ogündür bugündür çok şükür kredi kartıda kullanmıyorum

 

protesto da birlik ve beraberlik olursa biz tüketiciler herzaman kazanabiliriz ama birlik ve beraberlik şart

Link to comment
Share on other sites

Arkadaslar teknosa konusunda kesinlikle haklisiniz. Oradan alisveris yapmadan once iki kere degil binkere dusunmek lazim. Teknok servise gelince ne soleseniz az gelir ancak sony i karalamak cok akillica gelmedi. Sony kullananlar ses ve kamera daki ince noktayi farkederler. İnsallah magduriyetiniz giderilir. Bunlarin hepsi kendi dusuncemdir. Ancak sormak istedigim bisi var koskoca Türkiye'de baska servis yokmuyduda surekli ayni yrden darbe yemissiniz. Allah kolaylik bersin ne diim.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...