Jump to content

Sony Ericsson Kesinlikle Almayın...


mcEnGin
 Share

Recommended Posts

Arkadaslar teknosa konusunda kesinlikle haklisiniz. Oradan alisveris yapmadan once iki kere degil binkere dusunmek lazim. Teknok servise gelince ne soleseniz az gelir ancak sony i karalamak cok akillica gelmedi. Sony kullananlar ses ve kamera daki ince noktayi farkederler. İnsallah magduriyetiniz giderilir. Bunlarin hepsi kendi dusuncemdir. Ancak sormak istedigim bisi var koskoca Türkiye'de baska servis yokmuyduda surekli ayni yrden darbe yemissiniz. Allah kolaylik bersin ne diim.

 

Kimse yaşamayınca bilemez tabi.. Ben sony ericsson ile defalarca görüştüm ve yazıştım. Teleservisin beni mağdur ettiğini ve bu mağduriyetimin giderilmesini istedim. Onlarda biz telefonu görmediğimiz için servis ne derse doğrudur dediler. Bir siz doğrusunuz ben yanlışım diyerek cevap verdim. Ve Apple firmasını örnek verdim. İphone bozulduğu zaman teleservice götürün yenisini verirler. Ama Sony ericssonu götürün defalarca servise gider gelir. Bu yüzden sony ericsson alınmaz.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bir ürün yüzünden koskoca firmayı karalamanız yanlış.Bende eskiden Nokia 5800 kullanırken servisten şikayetçiydim.Ama ondan önce kullandığım 5310'dan memnundum.Şu anda Sony Ericsson Neo V kullanıyorum,telefon taş gibi.Hatta eski 5800'ımdan daha sağlam.Yani teknoloji işi biraz şans işidir.Neyse geçmiş olsun hocam.

Link to comment
Share on other sites

Sony ericsson almayin diyorum. Cunku sony telefonunun arkasinda durmuyor. Aylarca sony firmasiyla gorustum. Hep bir yetkili aradim. Aldigim son cevap tuketici haklari hakem heyetine sikayet edebilirsiniz oldu. Bunu diyen sony yetkilisiydi. Hakkimi sonuna kadar aradim. Ve kazandimda teknosa parami vermiyince icraya verdim.

Link to comment
Share on other sites

kararın size ibraz edilmesi ve ilgili firmaya ulaşmasına takiben 15 gün içerisinde teleservisin itiraz hakkı bulunuyor ve itiraz edildiğinde yeni kararın çıkması bir , bir buçuk ayı buluyor.. ondan sonra para iadesi yapiliyor.. iadeyi teknosadan alıyorsunuz eğer distribitör iade yaparsa.. sonuçta olay teknosa olayı değil distribitör firma olayıdır.. ikincisi teknosadan okadar mal aldım ben en ufak sorun yaşamadım.. ne ilgi de nede diğer başka bir konuda

Link to comment
Share on other sites

sorununu yazan arkadasa katiliyorum

 

almayin degil ama

 

firmalar daha iyi hizmet vermeli diyorum

 

biz ulke olarak bu isleri bilmiyoruz dha dogrusu halk yararina is yapmaktan kaciniyoruz

 

ben anlamiyorum neden degistirilmiyor

 

kardesim malin bozuk ciktiysa neden tamirle insanlari ugrastiriyorsun degistir

 

bizim odedigimiz parada hic bozukluk cikiyor mu

Link to comment
Share on other sites

Kişisel olarak değerlendirmeyin tamam sorun yaşamış olabilirsiniz örneğin HTC kullanıyorum onlarca şikayet var servis hakkında ama kardeşimin ve arkadaşlarımın olmak üzere 4-5 telefon gönderdim 3'ü kullanıcı hatası (yazılımsal) sorun çıkarmadan yaptılar. Demek istediğin tek bir sorun yaşayarak firmayı kötüleme

Link to comment
Share on other sites

Kişisel olarak değerlendirmeyin tamam sorun yaşamış olabilirsiniz örneğin HTC kullanıyorum onlarca şikayet var servis hakkında ama kardeşimin ve arkadaşlarımın olmak üzere 4-5 telefon gönderdim 3'ü kullanıcı hatası (yazılımsal) sorun çıkarmadan yaptılar. Demek istediğin tek bir sorun yaşayarak firmayı kötüleme

 

İnternette biraz araştırma yaparsan bir tek sorun yaşayan ben olmadığımı anlarsın. Ben sesimi çıkarmayayım öteki sesini çıkarmasın kim dur diyecek bu zihniyete, 

Link to comment
Share on other sites

Şimdi şöyle okunanlara baktımda hep rastlandı olabilirmi dedim bende birçok ürünü teknosadan alırdım ne tesadüftürki bi süre sonra bozulmaya başlardı bi sefer laptop aldım aşırı ısınıyordu telefon aldım bi süre sonra kapanmaya başladı size tavsiyem arkadaşlar teknosadan ürün almayın ben artık ne ürün olursa olsun vatan computerdan alıyorum bu zamana kadarda çok şükür bir sorunla karşılaşmadım hani reklam yapmak gibi olmasında bu sorun herkestemi olur arkadaş bu kadarda tesadüf olamaz heralde...

 

Teknosa'yı bilmem ama Vatan'dan birdaha alışveriş bile yapmam. Müşteri hizmetleri berbat artık tek firma kullanıyorum ve şuana kadar hiçbir sıkıntı yaşamadım inşallah devamda eder .

Link to comment
Share on other sites

Arkadaşlar firma değilde şanşa bakmalıyız.

Her firmada her markada ufak yada büyü sorunlar çıkabiliyor

 

Ama bu sorunu herkese yaparlarsa bir yerde patlak vermesi gerekmez mi?

Beyfendi biz size dönüş yapacağız. Ertesi gün arıyorsun. Biz sizi aradık siz cevap vermediniz. 



Tekelleşmiş kurumların milleti sögüşlemesine güzel örneklerle dolu yazı dizisi olmuş arkadaşlar.

 

Kimse parayı kolay kazanmıyor. O yüzden bu tür firmalardan alışveriş yapmamız gerekir.

Edited by mcEnGin
Link to comment
Share on other sites

 

Peki mağdur olmamamız için ne yapmamız gerekiyor. Bir çözüm önerin var mı?

 

Çevrenizdeki yerel bilgisayarcılardan alış veriş yapmak en sağlam çözüm, Hem küçük işletmelerin büyümesine yardımcı olursunuz, hem de bir sorun olduğunda karşınızda her daim bir muhatap bulursunuz. Şahsen tüm elektronik ihtiyaçlarımı tanıdığım bir kaç bilgisayarcıdan alıyorum. Ha bazen buralarda olmayan ya da indirimde olan ürünler bulduğumda gittigidiyor ve hepsiburada'yı kullanmıyor değilim. Ama evde kullandığım laptop'tan, işyerindeki tüm elektronik cihazlara varana kadar hepsini yaşadığım yerdeki firmalardan aldım. Teknosa, Vatan vb. yerlerden hiç malzeme almadım, doğal olarakta hiç sorun yaşamadım.

 

Sonuç: 0 sorun, %100 müşteri memnuniyeti :) 

 

Yani bu adamlar zaten devleşmişler, binlerce kişilik müşteri pörtföyü oluşturmuşlar, e hepsine yetişememeleri hayet normal, ayrıca neden daha zengin edeyim ki onları? tamam güzel fiyatlar verebiliyorlar ama, 1400 TL'lik bir laptopu 100 TL kar etmek için internetten alırsam, arızalandığında, 30 iş günü beklemeyi, git gel kargo parası vermeyi, müşteri hizmetlerinin saçmalamasına sabretmeyi göze almışım demektir. Ama tanıdık bir yerden alsan, gidersin, "hadi kardeşim ne oldu bizim iş" dersin, Hatta adam bozulan parçan geri gelene kadar sana idareten bir cihaz bile verebilir. Demem o ki, yerel firmalardan alın, verin, ekonomiye can verin.

Link to comment
Share on other sites

Aslında bu konuda anlatılanlar çoğumuzun yaşamı içerisinde sürekli karşılaştığı olaylar.

Bende satın almış olduğum bir çok üründe bunlara benzer sıkıntılar yaşadım.

Bu yüzden ben şu firma iyidir veya şu firma kötüdür diyemem.

Sonuçta Bir malı üreten de, pazarlayan da  bu maldan para kazanma amacı gütmekte, üretilmiş olan malın satılmasından sonra ürünü satın alan tüketicide bu ürüne belli bir meblağ ödemiş olduğundan bu maldan maksimum fayda görmek istemektedir.

Ancak aldığı maldan gerek malın hatalı üretilmiş olması, gerekse kullanım hatalarından kaynaklanan sorunlar yaşayan tüketici bu durumda malı öncelikle pazarlayan, sonrasında üreten firmayla görüşüp almış olduğu ürünün tekrar maksimum fayda verecek hale getirilmesi, aksi durumda da parasının iadesini ister. firmalar da tüketicinin isteğini yerine getirmek zorundadır çünkü malın satışında tüketiciye vermiş oldukları taahhüt bulunmaktadır. Üretici, satıcı ve tüketici arasındaki bu ilişki kanunlarla güvence altına alınmıştır.

Benim yukarıda yazdıklarım normalde olması gerekenler, bizim ülkemiz de ise bu prosedürün nasıl işlediğini henüz çözebilmiş değilim.

Ben kendim için bir ürün almaya niyetlenmişsem paramla rezil olmayı da kabullenmişim demektir.

Link to comment
Share on other sites

başlık hatalı bence. bir kere ilk konu olsun öbürleri olsun sorunların tamamı teknik servisin aymazlığından kaynaklı şeyler.

bakın sony malı satar sonrası teknik servise kalır. bu tüm markalar için geçerlidir. bir kere istediğiniz marka alın bütün androidlere teleservice bakıyor. bir de sony asya elektroniğe baktırıyor. asya elektronik iyidir. düzgün iş yapar. genpa da öyle. ama bu teleservice iğrenç derecede yüzsüzdür. dün aldığım cihazı gösterdiğimde bana sadece mahkemenin adresini verdiler. iade kararı çıktı ama 3 aydır hala paramı vermediler. bunda suçlu huawei mi sony mi teleservice mi?

aynı arıza iphone de de oluyor nokiada da. bunların suçlusu belli. tüketici hakları neden bu servisi kapatmıyor anlamıyorum. ama ben telefonumu defalarca yere düşürdüm anca kasası çatladı. iphone samsung olsa inanın çatlakla kurtulmam. paramparça olur. çünkü koşarken cebimden fırlayan cihaza elimle vurdum. resmen yere çarptım cihazı. normalde ekranın patlaması gerekirdi. ama patlamadı.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...