mcEnGin Posted April 14, 2013 Author Share Posted April 14, 2013 Arkadaslar teknosa konusunda kesinlikle haklisiniz. Oradan alisveris yapmadan once iki kere degil binkere dusunmek lazim. Teknok servise gelince ne soleseniz az gelir ancak sony i karalamak cok akillica gelmedi. Sony kullananlar ses ve kamera daki ince noktayi farkederler. İnsallah magduriyetiniz giderilir. Bunlarin hepsi kendi dusuncemdir. Ancak sormak istedigim bisi var koskoca Türkiye'de baska servis yokmuyduda surekli ayni yrden darbe yemissiniz. Allah kolaylik bersin ne diim. Kimse yaşamayınca bilemez tabi.. Ben sony ericsson ile defalarca görüştüm ve yazıştım. Teleservisin beni mağdur ettiğini ve bu mağduriyetimin giderilmesini istedim. Onlarda biz telefonu görmediğimiz için servis ne derse doğrudur dediler. Bir siz doğrusunuz ben yanlışım diyerek cevap verdim. Ve Apple firmasını örnek verdim. İphone bozulduğu zaman teleservice götürün yenisini verirler. Ama Sony ericssonu götürün defalarca servise gider gelir. Bu yüzden sony ericsson alınmaz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shredder Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 İlk defa bole bisi duydum ancak su sralar xperia z almayi dusunurken icimede kurt dusurmedin degil. Bu olayi bizimle paylastigin icin tesekkur ederim. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcEnGin Posted April 14, 2013 Author Share Posted April 14, 2013 Rica ederim. Farkındaysanız, Sony Ericssonu, Sony satın aldı. Ve bu telefon işinde yeniler, bu sebepten bile sony'nin telefonu alınmaz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcEnGin Posted April 14, 2013 Author Share Posted April 14, 2013 İlk defa bole bisi duydum ancak su sralar xperia z almayi dusunurken icimede kurt dusurmedin degil. Bu olayi bizimle paylastigin icin tesekkur ederim. http://www.htc.com/us/smartphones/droid-dna-by-htc/#specs Şu telefonu incelemeni tavsiye ederim. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shredder Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 Sony telefon isinde yeni oldugunu sanmiyorum . Sadece son zamanlardaki ii satislarinda ericson firmasini satin aldi ve suan sadece kendi ismi ole satis yapmakta. keske bole seyler olmasa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mangdasire Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 Bir ürün yüzünden koskoca firmayı karalamanız yanlış.Bende eskiden Nokia 5800 kullanırken servisten şikayetçiydim.Ama ondan önce kullandığım 5310'dan memnundum.Şu anda Sony Ericsson Neo V kullanıyorum,telefon taş gibi.Hatta eski 5800'ımdan daha sağlam.Yani teknoloji işi biraz şans işidir.Neyse geçmiş olsun hocam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcEnGin Posted April 14, 2013 Author Share Posted April 14, 2013 Sony ericsson almayin diyorum. Cunku sony telefonunun arkasinda durmuyor. Aylarca sony firmasiyla gorustum. Hep bir yetkili aradim. Aldigim son cevap tuketici haklari hakem heyetine sikayet edebilirsiniz oldu. Bunu diyen sony yetkilisiydi. Hakkimi sonuna kadar aradim. Ve kazandimda teknosa parami vermiyince icraya verdim. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
srkngncy Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 kararın size ibraz edilmesi ve ilgili firmaya ulaşmasına takiben 15 gün içerisinde teleservisin itiraz hakkı bulunuyor ve itiraz edildiğinde yeni kararın çıkması bir , bir buçuk ayı buluyor.. ondan sonra para iadesi yapiliyor.. iadeyi teknosadan alıyorsunuz eğer distribitör iade yaparsa.. sonuçta olay teknosa olayı değil distribitör firma olayıdır.. ikincisi teknosadan okadar mal aldım ben en ufak sorun yaşamadım.. ne ilgi de nede diğer başka bir konuda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
teokan Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 sorununu yazan arkadasa katiliyorum almayin degil ama firmalar daha iyi hizmet vermeli diyorum biz ulke olarak bu isleri bilmiyoruz dha dogrusu halk yararina is yapmaktan kaciniyoruz ben anlamiyorum neden degistirilmiyor kardesim malin bozuk ciktiysa neden tamirle insanlari ugrastiriyorsun degistir bizim odedigimiz parada hic bozukluk cikiyor mu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozanaus Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 şikayetim var şikayetvar, şikayetname gibi tüm şikayet sitelerini sorununu bildirim, emin ol üst mercilerden sana dönüş olacaktır ve sorunun halolacaktır Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcEnGin Posted April 14, 2013 Author Share Posted April 14, 2013 teokan soylediklerine katiliyorum. Ben protesto ediyorum. El birligi yaparak bu magduriyetlerin onune gecebiliriz. Benim parami teknosa 1 senedir isletiyor adaletmi bu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcEnGin Posted April 14, 2013 Author Share Posted April 14, 2013 Sikayetvara yazdim. Herkese yazdiklari klasik kelimelerle teknosa donus yapti.. Suan hakem heyeti kararim var zaten 1 aydir parami yatirmadigi icin suan teknosa icralik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pc-se7en Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 Kişisel olarak değerlendirmeyin tamam sorun yaşamış olabilirsiniz örneğin HTC kullanıyorum onlarca şikayet var servis hakkında ama kardeşimin ve arkadaşlarımın olmak üzere 4-5 telefon gönderdim 3'ü kullanıcı hatası (yazılımsal) sorun çıkarmadan yaptılar. Demek istediğin tek bir sorun yaşayarak firmayı kötüleme Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcEnGin Posted April 15, 2013 Author Share Posted April 15, 2013 Kişisel olarak değerlendirmeyin tamam sorun yaşamış olabilirsiniz örneğin HTC kullanıyorum onlarca şikayet var servis hakkında ama kardeşimin ve arkadaşlarımın olmak üzere 4-5 telefon gönderdim 3'ü kullanıcı hatası (yazılımsal) sorun çıkarmadan yaptılar. Demek istediğin tek bir sorun yaşayarak firmayı kötüleme İnternette biraz araştırma yaparsan bir tek sorun yaşayan ben olmadığımı anlarsın. Ben sesimi çıkarmayayım öteki sesini çıkarmasın kim dur diyecek bu zihniyete, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
forjest Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Aynı sorunları bende yaşadım teknosa'dan ürün alana kadar ilgi > sonrasında tanımıyorlar ilgi sıfır gözümle şahit oldum arkadaşa tamamen katılıyorum saygılarımla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcEnGin Posted April 16, 2013 Author Share Posted April 16, 2013 Aynı sorunları bende yaşadım teknosa'dan ürün alana kadar ilgi > sonrasında tanımıyorlar ilgi sıfır gözümle şahit oldum arkadaşa tamamen katılıyorum saygılarımla. Yorumunuz için teşekkür ederim. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
masterbaba Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 siz bana herhangi bir marka söyleyin.ben size o marka hakkında mağdur olmuş.1000 kişi toplayım. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poneryas Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Şimdi şöyle okunanlara baktımda hep rastlandı olabilirmi dedim bende birçok ürünü teknosadan alırdım ne tesadüftürki bi süre sonra bozulmaya başlardı bi sefer laptop aldım aşırı ısınıyordu telefon aldım bi süre sonra kapanmaya başladı size tavsiyem arkadaşlar teknosadan ürün almayın ben artık ne ürün olursa olsun vatan computerdan alıyorum bu zamana kadarda çok şükür bir sorunla karşılaşmadım hani reklam yapmak gibi olmasında bu sorun herkestemi olur arkadaş bu kadarda tesadüf olamaz heralde... Teknosa'yı bilmem ama Vatan'dan birdaha alışveriş bile yapmam. Müşteri hizmetleri berbat artık tek firma kullanıyorum ve şuana kadar hiçbir sıkıntı yaşamadım inşallah devamda eder . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smartsis Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Arkadaşlar firma değilde şanşa bakmalıyız. Her firmada her markada ufak yada büyü sorunlar çıkabiliyor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muan Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Tekelleşmiş kurumların milleti sögüşlemesine güzel örneklerle dolu yazı dizisi olmuş arkadaşlar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcEnGin Posted April 16, 2013 Author Share Posted April 16, 2013 siz bana herhangi bir marka söyleyin.ben size o marka hakkında mağdur olmuş.1000 kişi toplayım. Peki mağdur olmamamız için ne yapmamız gerekiyor. Bir çözüm önerin var mı? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcEnGin Posted April 16, 2013 Author Share Posted April 16, 2013 (edited) Arkadaşlar firma değilde şanşa bakmalıyız. Her firmada her markada ufak yada büyü sorunlar çıkabiliyor Ama bu sorunu herkese yaparlarsa bir yerde patlak vermesi gerekmez mi? Beyfendi biz size dönüş yapacağız. Ertesi gün arıyorsun. Biz sizi aradık siz cevap vermediniz. Tekelleşmiş kurumların milleti sögüşlemesine güzel örneklerle dolu yazı dizisi olmuş arkadaşlar. Kimse parayı kolay kazanmıyor. O yüzden bu tür firmalardan alışveriş yapmamız gerekir. Edited April 16, 2013 by mcEnGin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KintaRo Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Peki mağdur olmamamız için ne yapmamız gerekiyor. Bir çözüm önerin var mı? Çevrenizdeki yerel bilgisayarcılardan alış veriş yapmak en sağlam çözüm, Hem küçük işletmelerin büyümesine yardımcı olursunuz, hem de bir sorun olduğunda karşınızda her daim bir muhatap bulursunuz. Şahsen tüm elektronik ihtiyaçlarımı tanıdığım bir kaç bilgisayarcıdan alıyorum. Ha bazen buralarda olmayan ya da indirimde olan ürünler bulduğumda gittigidiyor ve hepsiburada'yı kullanmıyor değilim. Ama evde kullandığım laptop'tan, işyerindeki tüm elektronik cihazlara varana kadar hepsini yaşadığım yerdeki firmalardan aldım. Teknosa, Vatan vb. yerlerden hiç malzeme almadım, doğal olarakta hiç sorun yaşamadım. Sonuç: 0 sorun, %100 müşteri memnuniyeti :) Yani bu adamlar zaten devleşmişler, binlerce kişilik müşteri pörtföyü oluşturmuşlar, e hepsine yetişememeleri hayet normal, ayrıca neden daha zengin edeyim ki onları? tamam güzel fiyatlar verebiliyorlar ama, 1400 TL'lik bir laptopu 100 TL kar etmek için internetten alırsam, arızalandığında, 30 iş günü beklemeyi, git gel kargo parası vermeyi, müşteri hizmetlerinin saçmalamasına sabretmeyi göze almışım demektir. Ama tanıdık bir yerden alsan, gidersin, "hadi kardeşim ne oldu bizim iş" dersin, Hatta adam bozulan parçan geri gelene kadar sana idareten bir cihaz bile verebilir. Demem o ki, yerel firmalardan alın, verin, ekonomiye can verin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seyyahi Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Aslında bu konuda anlatılanlar çoğumuzun yaşamı içerisinde sürekli karşılaştığı olaylar. Bende satın almış olduğum bir çok üründe bunlara benzer sıkıntılar yaşadım. Bu yüzden ben şu firma iyidir veya şu firma kötüdür diyemem. Sonuçta Bir malı üreten de, pazarlayan da bu maldan para kazanma amacı gütmekte, üretilmiş olan malın satılmasından sonra ürünü satın alan tüketicide bu ürüne belli bir meblağ ödemiş olduğundan bu maldan maksimum fayda görmek istemektedir. Ancak aldığı maldan gerek malın hatalı üretilmiş olması, gerekse kullanım hatalarından kaynaklanan sorunlar yaşayan tüketici bu durumda malı öncelikle pazarlayan, sonrasında üreten firmayla görüşüp almış olduğu ürünün tekrar maksimum fayda verecek hale getirilmesi, aksi durumda da parasının iadesini ister. firmalar da tüketicinin isteğini yerine getirmek zorundadır çünkü malın satışında tüketiciye vermiş oldukları taahhüt bulunmaktadır. Üretici, satıcı ve tüketici arasındaki bu ilişki kanunlarla güvence altına alınmıştır. Benim yukarıda yazdıklarım normalde olması gerekenler, bizim ülkemiz de ise bu prosedürün nasıl işlediğini henüz çözebilmiş değilim. Ben kendim için bir ürün almaya niyetlenmişsem paramla rezil olmayı da kabullenmişim demektir. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yasayanolu Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 başlık hatalı bence. bir kere ilk konu olsun öbürleri olsun sorunların tamamı teknik servisin aymazlığından kaynaklı şeyler. bakın sony malı satar sonrası teknik servise kalır. bu tüm markalar için geçerlidir. bir kere istediğiniz marka alın bütün androidlere teleservice bakıyor. bir de sony asya elektroniğe baktırıyor. asya elektronik iyidir. düzgün iş yapar. genpa da öyle. ama bu teleservice iğrenç derecede yüzsüzdür. dün aldığım cihazı gösterdiğimde bana sadece mahkemenin adresini verdiler. iade kararı çıktı ama 3 aydır hala paramı vermediler. bunda suçlu huawei mi sony mi teleservice mi? aynı arıza iphone de de oluyor nokiada da. bunların suçlusu belli. tüketici hakları neden bu servisi kapatmıyor anlamıyorum. ama ben telefonumu defalarca yere düşürdüm anca kasası çatladı. iphone samsung olsa inanın çatlakla kurtulmam. paramparça olur. çünkü koşarken cebimden fırlayan cihaza elimle vurdum. resmen yere çarptım cihazı. normalde ekranın patlaması gerekirdi. ama patlamadı. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.