Byogulcan Posted August 17, 2015 Share Posted August 17, 2015 Öncelikle hepinizr iyi günler. Geçen hafta dodiyez.com dan bir kulaklık siparişi vermiştim 150 liraya. Site 3-5 senedir satış yapiyor güvenilir bir site. Geçen hafta siparişi verdiğimde mail attım bana siparişiniz onaylandı kargoya 24 saat içinde verileceği söyledi. Fakat bir haftadır hiçbir cevap alamıyorum kargoları aradım benim adıma bi kargo verilmemiş. Şirketin telefon numaralarını aradığımda biri ulaşılmıyo biride açılmıyo ne ypblrm kime şikayet edebilirim bu konuda bilgisi olan biri varmı? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smartsis Posted August 17, 2015 Share Posted August 17, 2015 www.şikayetvar.com http://www.tuketici.gov.tr/?wapp=hakemheyetibul_tr&open=1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
casper0007 Posted August 17, 2015 Share Posted August 17, 2015 En yakın kaymakamlık taki tüketici heyetine git ne lazım söylerler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yakup8141 Posted August 17, 2015 Share Posted August 17, 2015 abi yapabileceğin tek şey görünen o ki hazmetmek. geçmiş olsun. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ersur Posted August 17, 2015 Share Posted August 17, 2015 (edited) Öncelikle hepinizr iyi günler. Geçen hafta dodiyez.com dan bir kulaklık siparişi vermiştim 150 liraya. Site 3-5 senedir satış yapiyor güvenilir bir site. Geçen hafta siparişi verdiğimde mail attım bana siparişiniz onaylandı kargoya 24 saat içinde verileceği söyledi. Fakat bir haftadır hiçbir cevap alamıyorum kargoları aradım benim adıma bi kargo verilmemiş. Şirketin telefon numaralarını aradığımda biri ulaşılmıyo biride açılmıyo ne ypblrm kime şikayet edebilirim bu konuda bilgisi olan biri varmı? Şikayet var.com gibi şikayet siteleri sadece sesinizi başkalarına duyurmaya yarar. Sizin ürününüzün yollanmasını veya paranızın iade edilmesini sağlayamazlar. O işi tüketici hakem heyeti yapar. Öncelikle siteye mail at ve ürünün gönderilmediğini akıbetinin ne olduğunu sor. söylememe gerek yok ama sen genede gönderdiğin mailde sipariş numarasını falan yaz. Mailin de çıktısını alırsın tabii. Siteye üye olduysan sana zaten uzaktan satış sözleşmesi ulaşmıştır. Onu yazıcıdan çıkart. Sitenin sayfasındaki siparişlerimi açıp onları da printscreen ile kaydedip yazıcıdan çıkart. Ve kaymakamlıktaki tüketici hakem heyetine dilekçe ile o belgeleri de ekleyerek müracaat et. Ya ürünü ya da paranı kesin iade alırsın. Siteye üye isen sipariş iptali de vardır. Siparişini de iptal et ve iptal ettiğinde ekran görüntülerini printscreen ile sakla. Kredi kartına iade en geç 3 gün içinde gerçekleşir. Gerçekleşmezse yine tüketici hakem heyetine ibraz edeceğin belgelerin olur elinde. Bu da ikinci yöntem. Öyle her dolandırıcılığın sonunda üzerine bir bardak soğuk su içip hazmetmeye kalkarsak zaten adamların arayıp da bulamadığı enayiler grubuna dahil oluruz. Bir perojeksiyon ısmarladığım bir siteden Tüketici Hakem Heyeti sayesinde hem projeksiyonun bir üst modelini hem de özür babında perdesini hediye olarak aldım.3 ay sürdü bu işlem. Tek masrafımda yazıcıdan çıkardığım kağıtlar ve dilekçe kağıdı ile kalemin harcadığı mürekkep.. Gerçi 6 sene falan oldu ama şimdi de halledebilirsin. Vazgeçme. Edited August 17, 2015 by ersur Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Byogulcan Posted August 17, 2015 Author Share Posted August 17, 2015 Zaten satın aldığım yerin adresi falan herşey var. Adamın ismini zaten biliyorm banka hesabına havale yaptım simdi tek yapmam gereken bi hafta beklemek. Oluyua insanlık halidir belki bir cenaze,acil bir olay vs falan olmuştır. Haftaya pazartesiye kadar bekleyeceğim olmadı sizin dediklerinizi yapıcam. Size ne kadar teşekkür etsem azdır Allah razı olsun. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erdal4444 Posted August 17, 2015 Share Posted August 17, 2015 yapabileceğin bişey yok.site üzerinden alına bu tür siparişlerin bi garantisi yoktur..imkanın varsa yerinden veya kart kullanmadan almandır.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yineben Posted August 17, 2015 Share Posted August 17, 2015 kredi kartı ile yaptığınız alışverişte hangi bankaya ait kredi kartı ise O bankanıza gidin veya faks vs ile bu işleme itiraz edin paranız diğer hesaba geçmesi için bloke de durduğu için belki geri alma şansınız olabilir. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mehmet Posted August 17, 2015 Share Posted August 17, 2015 Tüketici haklarına olayın başladığı günden itibaren başvurunuzu 2 hafta içerisinde yapmanız gerekir! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.