Jump to content
TNC-TR

herz

Üye
  • Content count

    292
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

41 Excellent

About herz

  • Rank
    TnC Bronze

Recent Profile Visitors

702 profile views
  1. mrb karadurak hocam bu sistemde xp yi direk isodan kur diyerek çalıştıramıyoruz diye biliyorum.yanlış biliyorda olabilirim .kısacası bu sistemde xp yi nasıl kullanıp format atabilirim.teşekkürler
  2. cevabınız için teşekkür ederim baktım bende bootia32.efi var yani değil.bunu uefili hale getirilebilinirmi
  3. wın 10 ıso dosyasının UEFI li olup olmadığı nasıl anlaşılır mrb elimde wın 10 AIO ıso dosyası var ve bunun UEFI li olup olmadığı nasıl anlaşlır. yada bir iso dosyası nasıl UEFI li hale getirilir. yardımlarınızı için şimdidem teşekkürler
  4. herz

    Active File Recovery

    teşekkürler
  5. active file recovery merhabalar active file recovery proğramını katılımsız yapma imkanınız olur mu.teşekkürler http://www.file-recovery.com/
  6. karadurak hocam birşey soracaktım ana menüdeki siyah zemini gfx dosyası ekleyip değiştirebilirmiyiz.ben denedim olmadı menü list şöyle yazdım gfxmenu /GFXMENU/KASA.GFX
  7. Kingston Format Utility ile flash belleği farmatladıktan sonra sıkıntısız kurulum yaptı
  8. vürüs proğramı kapalı.yönetici olarak yaptığımda da aynı sorun var
  9. bandicam 2018-07-13 16-41-37-491.mp4 videodaki hatayı veriyor ve usb ye yazamıyorum sorun nedir acaba
  10. mrb usb belleği 2 ye bölerek yapmak istiyorum ama resimdeki gibi hata veriyor sonrada yazma hatası vs gibi bir hata veriyor.usb belleği normalde biçimlendiriyorum içine veri atıp silebiliyorum yani bellekte yazma koruması vs yok pardon resmi yanlış attım video ekleyeceğim
  11. herz

    Km Boot & Pe V2 (x86/x64) 2018

    teşekkürler hocam
  12. herz

    Km Boot & Pe V2 (x86/x64) 2018

    mrb @karadurak üstadım iki güzel çalışmadaki emeklerin için sonsuz teşekkürler. ben BootInst_(HideBoot).cmd dosyasını çalıştırdığımda resimdeki hatayı alıyorum ve cmd dosyası çalışmıyor.muhtemelen benden kaynaklı vüris proğr.kapalı.neden olabilir acaba
  13. google chrome deki yer imlerini edgeye aktarmak merhaba arkadaşlar google chrome deki yer imlerini edgeye aktarıyorum.chromedeki otomatik doldurmalar şifreler vs aktarılmamış oluyor neden acaba bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.
  14. herz

    Kmpe 8-10 (x86/x64/ Native.x86) 20.04.2018

    önce proğramı fat 32 bölümüne kopyaladım .UsbDriveLock klasörü içindeki look.cmd.dosyasını yönetici olarak çalıştırdım. cmd ekrarınında bende F: kilitlendi olarak gösteriyor. açmak içinde unlock.cmd yönetici olarak çalıştırıyorum ve nine ufak siyah cmd ekranı çıkıyor ve F: diyor (ingilizce olarak) ben bu şekilde yaptım oldu
  15. herz

    Kmpe 8-10 (x86/x64/ Native.x86) 20.04.2018

    tmm hocam oldu teşekkür ederim
×