Jump to content

Evkur Pişmanlıktır


0sk1
 Share

Recommended Posts

Ah evkur adını her duyduğumda irkilirdim zaten.

Olayı geniş geniş anlatayım, programlamanın bana getirdiği az çok bir gelir var dedim ki gidiyim şu evkurdan telefon alayım, galaxy s2 i9100 telefonu 1979 liraya aldım. Faturaya baktım "SAMSUNG GALAXY 9100" yazıyor, tamam dedim sorun yok. Zaman geçti telefonu iyice kullanmaya başladım takılmalar, uygulamarda atmalar, resetler başladı. Sonra fark ettimki bana verilen telefon i9100 değil i9100G. Pek fark yoktur falan diye internete baktım ve şöyle bir tablo gördüm.

[img]http://img1.digitalversus.com/news/23/23912/GRAPH-i9100.jpg[/img]
[img]http://img1.digitalversus.com/news/23/23912/clock.jpg[/img]

Fark %60 mı ?

Herneyse, gittim evkura dedim böyle böyle Allahtan az çok bilgisi olan biriyim adamlar bana 2 sürüm arası farkın yazılım olduğunu söylüyolar, işlemcileri bile değişik be birader dedim, sonra küçük görmüş olacaklar ki karşıma 2-3 kişi dizildiler. Adamların savunması ee kardeş bu uygulama çalıştırıyo mu tamam o zaman, neyse iyice üstlerine gidince biz bişey yapamayız merkezi arayına bağladılar işi. Aradım 24 saat sonra döneriz dediler tabi dönmediler dolandırıcılığın savunması mı olur?

Bugün tekrar gittim, dedimki bakın tekrar iyi niyetli olarak geliyorum sorunu çözün tam bu cümlenin ortasındayken konuştuğum adam başka bi müşteriyle konuşmaya başladı. Sinir oldum sesimi yükselttim bir de baktım adamın sinirini bozmak gerekiyor bu telefonla vermeniz gereken telefon arasında fark sizin maaşınız kadar dedim galiba dokundu, geldi biri kolumu tuttu üstüme yürüdü falan filan. Sözde bu benim ortaya çıkarttığım aslında olmayan bir durummuş. Yani hayal ediyomuşum galiba.

Hep benim başıma gelir böyle şeyler, adamın bana dediği şey bu ürünü almışsınız kabul etmişsiniz artık birşey yapamayız. Sanırım valilikle başlamam gerekiyormuş daha sonra dava için yönlendiriyorlarmış. Benim sorum şu: 40 gün geçmesi durumu değiştirir mi? Farkı anlamak kolay değil zaten özellikle bakmadığınız sürece o da ayrı. Edited by 0sk1
Link to comment
Share on other sites

ne ugraşıyon kardeş sen hangı ıldesin ticaret odasını ara oraya şikayetini bildir sonra onlar ugrassın orayla bak nasıl kuzu kuzu degişdiricekler birde bakdın hala yapdıramıyorlar onların bi gazetesı vardı sanırım akşam gazetesıydı oraya tüm sayfa ilan verıyorlar ve dıyorkı şu şu tarihde bu evsa dan cep telefonu aldım ve sattıkları ürün budur böyle oldu burdan herhangı bir ürün almamanızı öneririm diye isminide karalıyorlar genelde direk evsayla muattap olup kesın degişdirtiyolar bı tanıdıgın basına geldı ve şikayet etti müdür leri ta eve geldi özür diledi ürünü degişdirdi degısdırelım dıye yalvar yakar müdür
hiç ugrasma direk önce evsa müşteri hizmetını ara degişdiriyormusunuz ürünü yoksa tıcaret odasına şikayet mi edeyim diye başla ve et şikayetınıde degısdırseler bile burunları sürtülsün biraz

Edited by asizemheri
Link to comment
Share on other sites

Hemen belgelerle birlikte valiliğe git kardeşim. Yaz dilekçeni ekle belgelerini İl Tüketici Hakem Heyetine. Buradan yardım alabilirsin.

[code]http://www.turkhukuksitesi.com/showthread.php?t=6546[/code]

Link to comment
Share on other sites

off offf oooof! Kardeş gerçekten berbat bi durum. Allah kolaylık versin. Yanlız, ben i9100 niyetiyle aldım telefonu kısmını nasıl ispat edecen. Sadece sözde diyebiliyorsun bunu mesela. Faturalarda ürün adı tam olarak i9100 yazıyor olmasına rahmen böyle bir karışıklık olduysa biraz daha şansın var diye düşünüyorum.

Link to comment
Share on other sites

1-faturaya 7 gün içerisinde itiraz hakkın var.onun için şuan iade etme gibi bir durum zor.
2-tüketici hakem heyetine gitsen dahi faturada açıkca model numarası yazdığından adama kör müsün derler.
3-evkur merkez veya müdürlüğü zaten sana yardımcı olmazlar.ulaşsalar bile arkadaş fatura elinde,modeli görmedin mi derler.

özetle şuan için içinde bulunduğun durum kötü ve üstünden çok zaman geçmiş bir durum.Allah yardımcın olsun.Ben yinede hakem heyetine [b]"ürünün sana tanıtıldığında ve satışı esnasında ürün adı bölümünün model numarasının farklı ürün ile karıştırılabilecek şekilde yazıldığını ve bu durumun senin istemediğin bir modeli alman ile sonuçlandığını"[/b] içeren bir dilekçe ile başvurmanı öneririm.

Link to comment
Share on other sites

bbir eski evkur calısanı olarak işin cok zor gercekten... bilgisayar bolumune bakardım... inanaın nerde bozuk nerde sorunlu urun varsa hepsı evkurda.. acaba dedım bır ara fabrıkasındakı bozuk urunlerı satın alıp, tekrar fabrıkasına yaptırıp satıyorlarmı diye düşündüm... sonuçç :)

ellerınde kalmayan urun oldugunda teşirde ki ürünü temızleyıp tozunu alıp paketleyıp verıyorduk. kutusu acılmıs dıyenlerede test amaclı actık kurduk verıyoruz derdık.. yalan ıste. ekmek parası için calıstım. biraz para bırıktırınce hemen o ıs yerınden cıktım kendıme dukkan actım.. değişeceğini sanmam. evkurun dusun kı bir itiraz dilekçesi en fazla 3 sayfa tutar.. gidip dava actıgımda yetkılı odayı gozterdı.. 30 metrekare odanın hepsı tavanlara kadar suc duyurusunda ıtıraz dılekcelerı ıle doluydu.. yanı cok nadır ve zordur kazanan.. bu arada ben kendı elemanları olmama ramen aynı seyden muzdaripim.. evkur dan katıyen bırsey alınmaz.. para bırıktır gec ala ama evkur yada herhangi bir şirkete bulasmayın.. ve aklınızda bulunsun.. sansung tel yada tv alacaksan gıt samssung mazasından al.. arçeliik alacaksan evkurdan degıl arçelık mağzasından al... yanı her markanın kendı standından yada magzasından al derım. git evkurda mallara bak urunu begen. sonra gıt başka yerden aldedıgım gıbı.. bu arada gosterım konusunda sana anlatırken yanındakı arkadasına EGONE MUSTERI derse bılkı senle dalga gecıyorlar.. yanı almayacak sadece egosunun tatmın ıcın gelıyor bunda ne para arasın dıe.. egone lafını duyunca aynı arkadasın dedıgı gibi senı on kere satın alırım paramla de.. sonra muduru cagırıp bu sekılde dedıler de ve sıkayetcı ol.. adam dırek olarka baska mağzaya suruluyor :)

bu arada gecmıs olsun..

Link to comment
Share on other sites

Adamlar senetle beriyor herşeyi ve piyasa değerinin çok üzerinde satış yapıyorlar ve böyle kazanıyorlar. Kredi kartınız varsa sorun yok ama olmayan için mecburi oluyor evkur gibi yerler. Pek bulaşmamak lazım kazıklanırsınız, tüketici haklarına başvurun derim sorun yaşarsanız.

Link to comment
Share on other sites

kocaelindeysen gel beraber gidelim bak ben nasıl alıyorum.:)Evkurdan kimler alışveriş yapmalı işi gucu olmayan tek tabanca takılanlar alsın mallar veriyor.Maaşınız sigortanız falan varsa bulaşmayın.Evkur tefecilerin yasal mağaza versiyonudur.

Link to comment
Share on other sites

Kardeş sen uyarını yapmışsın yanlışın düzeltilkmesini istemişssin bundna sonrası tüketici hakem heyetine düşer gidiceksin faturanı ve telefonun tüm evraklarını alıp şikayette bulunacaksın ondan sonra sen değil onlar senin ayağına geleckeler ;) öz şanalda benzerini yaşamıştım yanlış çamaşır makinası getirdiler geride almadılar ondan sonra davanızı alın en son model makinayı alın dediler aynı fiyattan ;) sendede aynısı olacak hiç tartışıp polemiğe girme

Link to comment
Share on other sites

Faturada "SAMSUNG GALAXY 9100" yazdığına göre haklı çıkma oranın yüksek. tüketici mahkemeleri var, ama işi uzatır, onun yerine adamalara buyrun faturada yazan bu, eğer hatanızı telafi etmezseniz tüketici mahkemesine gidicem gibisinden tehditlerde bulun, pek işe yarıcanı sanmam ama denemekte de fayda var.

Link to comment
Share on other sites

@cibo34 eyv ama malesef orda değilim,
dedim aslında şu sorunu düzeltin bi şekilde ya da farkı ödeyin büyütmeyelim diye, "biz niye ödüyomuşuz" diye yavşak bi gülümsemeyle cevap verdi. Hayır her seferinde dönmeleri de ayrı mesele, ben olay başlamadan evkura girdim dedimki galaxy s2 fiyatını öğrenebilir miyim 1800 dedi, peki i9100G mi yoksa i9100 mü dedim orjinal i9100 dedi, sonra aldım çıkarttım faturamı bana da böyle dediniz verdiğiniz ürün bu dedim, döndüler yok aynı telefon bunlar bazen aradan biri çıkıp biz o sürüm 2500e satıyoruz aslında diyen de oldu. Zaten dava masrafları karşılanıyormuş.

Edited by 0sk1
Link to comment
Share on other sites

http://www.sikayetvar.com/ 'a şikayette bulundum, ayrıca il tüketici hakem heyeti'ne gittim dava açabilirsiniz dendi. Ben de bunun üzerine müşteri hizmetlerini tekrar aradım davayı başlattım dedim, bu lafımla beraber cuma günü i9100 ürününüz size iade edilecektir dediler. Bakalım cuma ola hayrola :)

Link to comment
Share on other sites

Böyle bir iş yok arkadaşlar ya, yemin ediyorum devrim döndü. Demin müşteri hizmetlerinden aradılar kadın diyor ki 'yazılım güncellemesi yaparken yanlış yapmışsınızdır alt model gösteriyordur' Dalga geçiyorlar resmen, üstüne üstelik sesini yükseltmeler mi dersin, tehditler mi dersin.. Bu kadar şerefsizce bir iş anlayışı olamaz. Dava açmaktan başka çare bırakmadılar

Link to comment
Share on other sites

evkurdan alışveriş yapmak gerçekten pişmanlık..2 tane telefon aldık 2 side sorunlu.. bilgisayar aldık.. alt mdel gönderdiler.. daha çok olay geçti benle evkur arasında. inşallah kurtarırsın. Daha olmadı tüketici hakları hakem heyetine falan git.. evkur hiçbir zaman zor kullanmadan bişeyi geri almaz yada değiştirmez..

Edited by Kazım
Link to comment
Share on other sites

Gittim oraya davayı başlatabilirsiniz dendi. Yahu maruz kaldığım duruma bak, kadın arıyor tehdit ediyor anlamıyorsanız ben size başka bir dille anlatıyım dedi resmen :) Sonra ben sesimi yükseltince sizi bu tür konuşmalarınızdan dolayı dava ederim dedi, et dedim ben de. Vallahi kan beynime sıçradı

Edited by 0sk1
Link to comment
Share on other sites

[quote name='0sk1' date='31 May 2012 - 15:03 ' timestamp='1338465801' post='1206994']
Gittim oraya davayı başlatabilirsiniz dendi. Yahu maruz kaldığım duruma bak, kadın arıyor tehdit ediyor anlamıyorsanız ben size başka bir dille anlatıyım dedi resmen :) Sonra ben sesimi yükseltince sizi bu tür konuşmalarınızdan dolayı dava ederim dedi, et dedim ben de. Vallahi kan beynime sıçradı
[/quote]

Alt model bilgisayar gönderdiklerinde bana da aynısını yaptılar. haklı iken haksızmışım gbi muamele yaptılar.. Öyle böyle değil bunlar.. zorlamadan hiçbirey yapmıyorlar.. gittim Hakem heyetine... evkurun hakem heyetinde kalın bi dosyaları var ... değişim falan değil direkt iade ettiler bana.. bence imkanın varsa değişim değil.. iade iste.. çünkü gelecek telefonda da bişey çıkma ihtimali yüksek..

Edited by Kazım
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...