Privatemre Usb Multiboot | 04.11.2021 Güncellendi !

Emre028

SerkanBAYRAK, Bir saat önce yazdı:

2 gblik dosyadaki wim i yüklerken hata alıyorum reis 

Windows microsoft yazılım Lisans koşullarını bulamıyor.

Yükleme kaynaklarının geçerli olduğundan emin olun ve yüklemeyi yeniden başlatın yazıyor.

Kurulum adımlarını takip ediniz. Ben kurulum yapabilirken senin yapamaman atladığın bir bölüm olduğunu gösterir.

SerkanBAYRAK, 4 saat önce yazdı:

2 gblik dosyadaki wim i yüklerken hata alıyorum reis 

Windows microsoft yazılım Lisans koşullarını bulamıyor.

Yükleme kaynaklarının geçerli olduğundan emin olun ve yüklemeyi yeniden başlatın yazıyor.

Bu, emre028 in çalışmasına özgü bir sorun değil.

Daha önce benim başıma geldi. 

Boot.wim/install.wim bir şekilde iletişim kuramıyor.

Boot.wim in uyumsuz olması veya install.wim in oynanmış olmasının bu soruna yol açabileceğini değerlendiriyorum.

Alternatif çözüm bulduğum için ayrıntılı araştırmadım ama alternatif kurulum yöntemleri ile bu sorunu aşıyor.

7-8Setup, WindowsNtzsetup, winkurv4, Dism++ deki yöntemlerle install.wim i kurmanı öneririm 

Merhaba elinize sağlık paylaşım için teşekkürler. Bir sorum olacak daha önce kullanmış olduğum ventoy(köylü paylaşımı) usb sine hangi aşamadaki işlemleri yapmam gerekiyor? 

- PRIVATEmre_VENTOY_1.0.44.7z dosyasını indirdim,

- PRIVATEmre_MultiBoot_Ventoy+Grub2FM+Rufus+Grub4Dos+Grub4DosUEFI+NTFS.7z dosyasını indirdim,

- Full Sürüm dosyasını indirmek üzereyim

Makalenin tamamını okudum ama yorgunluktan gözümden kaçmış olabilir kusura bakmayın. Multiboot konularına çok hakim değilim.

vedatorkun, 26 dakika önce yazdı:

Merhaba elinize sağlık paylaşım için teşekkürler. Bir sorum olacak daha önce kullanmış olduğum ventoy(köylü paylaşımı) usb sine hangi aşamadaki işlemleri yapmam gerekiyor? 

- PRIVATEmre_VENTOY_1.0.44.7z dosyasını indirdim,

- PRIVATEmre_MultiBoot_Ventoy+Grub2FM+Rufus+Grub4Dos+Grub4DosUEFI+NTFS.7z dosyasını indirdim,

- Full Sürüm dosyasını indirmek üzereyim

Makalenin tamamını okudum ama yorgunluktan gözümden kaçmış olabilir kusura bakmayın. Multiboot konularına çok hakim değilim.

Tamamını en baştan yapmanız lazım 

• 1 ay sonra...

Bu gün 32gb lık Sandisk USB HDD ime daha önceden yüklemiş oldugum "Privatemre Usb Multiboot" un içindeki  "PRIVATEmre_MultiBoot_Ventoy+Grub2FM+Rufus+Grub4Dos+Grub4DosUEFI+NTFS" klasörünün içinde yer alan iso bölümünün içine 2 adet win10 pro iso dosyası yükledim. İso dan yükle seçenegini seçip usb bellekteki win10 iso yu gösterdiğimde sorunsuz yükledi. Tekrar çok teşekkürler Emre028 Bey.

Edited by mkoyuncu
  • Like 1
  • Thanks 1

Hi Emre028,

thank you for your great modified ventoy tool, I've some questions.

1- you said that with "PRIVATEmre_2GB_RAM_WIM" file we can install windows and linux. For windows is simple but with linux how to do it ?

2- can we use the file "PRIVATEmre_2GB_RAM_WIM" for EFI x64 system or must I have another version of this WIM file in 64bits ?

thank you.

tarrik, 30.08.2021 - 15:49 yazdı:

Hi Emre028,

thank you for your great modified ventoy tool, I've some questions.

1- you said that with "PRIVATEmre_2GB_RAM_WIM" file we can install windows and linux. For windows is simple but with linux how to do it ?

2- can we use the file "PRIVATEmre_2GB_RAM_WIM" for EFI x64 system or must I have another version of this WIM file in 64bits ?

thank you.

Hi tarrik,

1- In order to install linux, you can press f7 from the ventoy menu and switch to grub2fm and install linux, I think this is the healthiest method. ventoy can install linux.

2-For efi64 you will need 64wim. With 86wim, you can only install as legacy.

You're welcome..

• Like 2

2 hours ago, Emre028 said:

Hi tarrik,

1- In order to install linux, you can press f7 from the ventoy menu and switch to grub2fm and install linux, I think this is the healthiest method. ventoy can install linux.

2-For efi64 you will need 64wim. With 86wim, you can only install as legacy.

You're welcome..

To work with EFI64 machines I used your iso english file and its worked fine.

spacer.png

thank you again.

• Like 1

tarrik, 3 saat önce yazdı:

To work with EFI64 machines I used your iso english file and its worked fine.

Please register to see this content.

thank you again.

feel happy while using it. You're welcome

Hello everyone,

I appreciate your quick responses,

but I am sorry, I do not know this language,

I speak English.

Thank you all and I wish you success in everything.

HI: Emre028.

Thank you and you most welcome. You all look like good people.

I appreciate this.

wejhon, 4 saat önce yazdı:

Hello everyone,

I appreciate your quick responses,

but I am sorry, I do not know this language,

I speak English.

Thank you all and I wish you success in everything.

HI: Emre028.

Thank you and you most welcome. You all look like good people.

I appreciate this.

wejhon, 3 saat önce yazdı:

HI:

This on seems very handy.

PRIVATEmre_MultiBoot_Ventoy Grub2FM Rufus Grub4Dos Grub4DosUEFI_ENGLISH_2GB_RAM_WIM.7z 

I have start download this application

Thank you so much I papercrete. 

Yes, it is very useful, if you have some knowledge of these issues, you can develop an endless system as you wish. I wish you a good day. I have also updated the Ventoy software to the latest version for our valued members.

Edited by Emre028

Hi all, if some one could help with issue.

I dont know why I couldn't get the wintohdd interface like the image below (with four buttons) in PRIVATEmre_2GB_RAM_WIM winPE10 environment but only the two buttons as in second image.

The image with four button gotten under my windows system not in PE environment, is it correct, is this the way wintoHDD works ?

Image 01:: (under installed windows OS)

spacer.png

Image 02:: (under PRIVATEmre_2GB_RAM_WIM WinPE)

spacer.png

tarrik, 6 saat önce yazdı:

Hi all, if some one could help with issue.

I dont know why I couldn't get the wintohdd interface like the image below (with four buttons) in PRIVATEmre_2GB_RAM_WIM winPE10 environment but only the two buttons as in second image.

The image with four button gotten under my windows system not in PE environment, is it correct, is this the way wintoHDD works ?

I

There are 4 options in the installed system, and 2 options appear during the installation.

• Like 1

• 1 ay sonra...
  • 2 hafta sonra ...
karayell, 1 saat önce yazdı:

yok hocam estagfirullah isolarin vs guncellemesi acisindan soyledim

ISOları güncelleme işi tamamen sizde eğerki sistemi indirdiysen güncelleme ekleme ve çıkarma işlemlerini uzun uzun anlattım :) 

• Like 1

• Emre028 changed the title to Privatemre Usb Multiboot | 04.11.2021 Güncellendi !
Emre028, 39 dakika önce yazdı:

Ventoy 1.0.57 sürümüne güncellendi. ( @köylü üstadıma teşekkür ederim :) )

Please register to see this content.

Yanlış anlama dostum şifre nedir : )

Ed2021 imiş pardon : )

Edited by Shadowscape
yanlış yazım düzeltildi
  • Like 1

bir program. ventoy gibi ama sadece flash belleğe yükledikten sonra, lagecy, uefi vs.. sorunsuz bir şekilde içine attığınız usb çalışsın. EKSTRA HİÇBİRŞEY YAPMANIZA GEREK YOK. SADECE RUFUS VEYA BİR İSO PROGRAMIYLA USB BELLEGE YÜKLEMENİZ YETERLİ.   böyle bir program neden yapmıyorsunuz. altı üstü isoları çalıştıracak sorunsuz bir uygulamaya ihtiyacı var fakat yaptığınız çalışmalar hep çatallanma ve gereksiz yayılma bu işin özü SADE VE BASİT olması. 10 sene önce böyle şeylerle uğraşıyordum bilgisayar teknikeriyim bende. fakat sizin yaptıklarınız çok gereksiz ve basit kullanıcılara hitap etmiyor. VENTOY uygulamasını uefi ve legacy de sorunsuz çalışması. içine attığınız isoların çalışması yeterliyken yaptığınız uygulamalar gereksiz ve kişiselleştirilmiş şeyler.